АБОНАМЕНТ


УВАЖАЕМИ КЛИЕНТИ,

Изправени пред различни предизвикателства, компаниите търсят повече начини за оптимизиране на своите бизнес процеси и разходи, и увеличаване на организационната ефективност. Динамичната бизнес среда, установените стандарти и нормативни изисквания налагат да се създаде надеждна контролна среда, в това число необходимостта от създаване или подобряване на дейността по проверка на собствените дейности.

Ние сме наясно и познаваме изискванията за обектите за храни и хранене – нови и функциониращи, и знаем колко ценно е времето на ръководния и изпълнителския състав. Документацията, която е изготвена за обекта следва да е актуална във всеки един момент, формите за работа максимално удобни за ползване и при проверка да се представят.

Искате ли да проверите как се справя персонала и актуална ли е документацията за обекта Ви?

Има ли тя потребност от промени и актуализация?

Необходимо ли е обучение на изпълнителския екип?

Важно ли е да сте наясно как професионално да се защитите при проверка от контролните органи – ОДБХ, община и др.?

Трябва ли да намерите решение на други въпроси за дейността в обекта?

„НАССР Консултинг“ ЕООД – гр. София, ще даде професионални отговори на тези и всички въпроси, които имате! Трудно е да се създаде добро име на един обект за храни/хранене, но е много лесно то да бъде загубено.

Ние бихме искали да сме Ваш професионален партньор, за да се осъществят необходимите промени навреме – преди контролните органи да приложат законовите действия, и да постигнете ПОЛЗИ ОТ ВИСОКИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ НА ХРАНИТЕ!

За Вас са следните ни ПРЕДЛОЖЕНИЯ:

ЗАБЕЛЕЖКА:
ПОСОЧЕНИТЕ НАМАЛЕНИЯ СА ВАЛИДНИ ЗА:

А – НОВИ КЛИЕНТИ;

Б – ПАРТНЬОРИ, С КОИТО ФИРМАТА НИ Е ИМАЛА ДОГОВОРНИ ОТНОШЕНИЯ.

I.АБОНАМЕНТЕН ПЛАН „Диагностика 1“:

А – 20 % намаление от цената на договора,

Б – 30 % намаление от цената на договора, при следните условия:
– посещение на обекта – 2 пъти за срок от 1 година;
– авансово заплащане – 50 %, на стойността от цената на договора;
– срок – обслужване за 1 година;
– включва дейностите:
1.оглед и диагностика на обекта за храни и/или хранене;
2.проверка на дейностите на изпълнителния състав в обекта;
3.обучение на персонала – съществуващ и новоназначен, за изпълнение на Система за самоконтрол, НАССР система и прилагане на хигиенната документация;
4.доклад със становище и препоръки за обекта;
5.решения за оптимизиране, подобряване и разнообразяване на дейността в обекта;
6.актуализация на използваната хигиенна документация за обекта – ОСНОВНА ЧАСТ и ФОРМУЛЯРИ ЗА РАБОТА;
7.подобряване на отчетната документация – замяна с нови, по-удобни и неангажиращи времето на персонала, които заместват готовите и неудобни за ползване дневници;
8.консултации по ел.поща и по телефон за допълнително възникнали въпроси;
9.НАМАЛЕНИЕ – 20 %, от стойността за услугата за всеки следващ обект;
10.изпълнение на други възложени дейности – съгласно договорената цена.

II.ПЛАН НА ОБСЛУЖВАНЕ „Диагностика 2“:

А – 20 % намаление от цената на договора,

Б – 30 % намаление от цената на договора, при следните условия:
– посещение – еднократно за договорения срок;;
– авансово заплащане – 60 %, на стойността от цената на договора;
– срок – обслужване за договорения период;
– включва дейностите:
1.оглед и диагностика на обекта за храни и/или хранене;
2.проверка на дейностите на изпълнителния състав в обекта;
3.обучение на персонала – съществуващ и новоназначен, за изпълнение на Система за самоконтрол, НАССР система и прилагане на хигиенната документация;
4.доклад със становище и препоръки за обекта;
5.решения за оптимизиране, подобряване и разнообразяване на дейността в обекта;
6.актуализация на използваната хигиенна документация за обекта – ОСНОВНА ЧАСТ и ФОРМУЛЯРИ ЗА РАБОТА;
7.подобряване на отчетната документация – замяна с нови, по-удобни и неангажиращи времето на персонала, които заместват готовите и неудобни за ползване дневници;
8.консултации по ел.поща и по телефон за допълнително възникнали въпроси, след изтичане срока на договора;
9.НАМАЛЕНИЕ – 20 %, от стойността за услугата за всеки следващ обект;
10.изпълнение на други възложени дейности – съгласно договорената цена.

III.ПЛАН НА ОБСЛУЖВАНЕ „Диагностика 3 – Нови форми“

А – 20 % намаление от цената на договора,

Б – 15 % намаление от цената на договора, при следните условия:
– посещение – еднократно за договорения срок;
– авансово заплащане – 70 %, на стойността от цената на договора;
– срок – обслужване за договорения период;
– включва дейностите:
1.оглед и диагностика на обекта за храни и/или хранене;
2.проверка на дейностите на изпълнителния състав в обекта;
3.обучение на персонала – съществуващ и новоназначен, за прилагане на хигиенната документация;
4.доклад със становище и препоръки за обекта;
5.актуализация на използваната отчетна документация – ФОРМУЛЯРИ ЗА РАБОТА – подобряване на отчетната документация – замяна с нови, по-удобни и неангажиращи времето на персонала, които заместват готовите и неудобни за ползване дневници;
6.консултации по ел.поща и по телефон за допълнително възникнали въпроси, след изтичане срока на договора;
7.НАМАЛЕНИЕ – 20 %, от стойността за услугата за всеки следващ обект;
8.изпълнение на други възложени дейности – съгласно договорената цена.

IV.ПЛАН НА ОБСЛУЖВАНЕ „Нови форми“

А – ЗА НОВИ КЛИЕНТИ – 10 % намаление от цената на договора, при следните условия:
– посещение – еднократно за договорения срок;
– авансово заплащане – 80 %, на стойността от цената на договора;
– срок – обслужване за договорения период;
– включва дейностите:
1.оглед на обекта за храни и/или хранене;
2.преглед на хигиенната документация за обекта;
3.обучение на персонала – съществуващ и новоназначен, за прилагане на хигиенната документация;
4.актуализация на използваната отчетна документация – ФОРМУЛЯРИ ЗА РАБОТА – подобряване на отчетната документация – замяна с нови, по-удобни и неангажиращи времето на персонала, които заместват готовите и неудобни за ползване дневници;
5.консултации по ел.поща и по телефон за допълнително възникнали въпроси, след изтичане срока на договора;
6.НАМАЛЕНИЕ – 20 %, от стойността за услугата за всеки следващ обект;
7.изпълнение на други възложени дейности – съгласно договорената цена.

ЦЕНА:
Тъй като многообразието от обекти за храни/хранене е голямо, не можем да посочим предварителна цена за услугите ни и за съответния план на обслужване.

ОФЕРТА:
За изготвяне на КОНКРЕТНА ОФЕРТА ЗА ДАДЕНИЯ ОБЕКТ ЗА ХРАНИ/ХРАНЕНЕ – моля да ни предоставите следните данни за обекта – вид, местонахождение, видове храни, начин и места на предлагане, брой персонал и др., както и вида на услугата (план на обслужване), която желаете.

Консултациите по телефона или по е-маil на адрес haccp.consulting@hotmail.com са БЕЗПЛАТНИ и за всички интересуващи се от работата на „НАССР Консултинг” ЕООД.

Поискайте допълнителна информация, консултация или оферта на адрес:  haccp.consulting@hotmail.com и взаимно ще намерим конкретно решение за Вашата дейност.

Нашата цел е да изградим трайни взаимоотношения с клиентите. Убедени, че постигат желания ефект от изпълнената консултантска дейност, нашите клиенти почти винаги се обръщат отново и отново към нас. 

Работа с експерт на „НАССР Консултинг” ЕООД означава, че избирате един цялостен и индивидуален подход!

Потърсете ни, за да Ви предоставим пълна, актуална и полезна професионална информация!

Вижте още: