Регистрация на автомати, машини и др. съоръжения за съхранение на храни


Всички автомати, машини и др. съоръжения за съхранение и продажба на храни следва да се регистрират по Закона за храните.

С процедурата може да се запознаете тук РЕГИСТРАЦИЯ

За регистрацията на машините се изготвя една система за самоконтрол (за територията на една ОДБХ), подава се отделно заявление за всяка машина и се заплаща такса 34.00 лв. за 1 бр.. За регистрация на МПС се подава уведомление и се заплаща такса 21.00 лв.

С оглед предотвратяване на риск за здравето на населението ще се извърши проверка на съоръженията за установяване спазването на законодателството по храните и ще се издават предписания.

Точното местоположение на автоматите ще се записва в Удостоверението за регистрация.

В хода на проверките, при наличие на съмнение за безопасността на храните, водата и материалите, ще се вземат проби за провеждане на съответно (микробиологично или химично) изследване.

При констатиране на нарушения ще се прилагат административно-наказателни процедури, съгласно действащото законодателство.

За повече информация и за изготвяне на необходимата документация се свържете с нас, на посочената контактна информация.

При възлагане на ОНЛАЙН УСЛУГА – обслужването е електронно (дистанционно) и се заплаща с НАМАЛЕНИЕ 20 % от общата цена за услугата. Готовата документация и счетоводни документи Ви се доставят на място с куриер ЕКОНТ.

За изготвяне на оферта, моля посочете за автоматите/машините: местоположение-населено място, брой, вид – с какво предназначение са – за какви храни и напитки се използват?

 –––––––––––––––––––––

Пет Мар 18, 2011 10:41 am, До два месеца ще бъдат проверени всички нерегистрирани кафе-машини в старозагорска област. До момента са регистрирани 219 в цялата област. Тези кафеапарати, които не отговарят на изискванията ще преминат към графата „нелегални“ и ще им бъде наложена съответната глоба. Останалите ще са под прекия контрол на Областна дирекция по безопасност на храните.

–––––––––––––––––––––

Повече информация ЗА ВЕНДИНГ БИЗНЕСА В БЪЛГАРИЯ  – характеристики, особености, предимства и очаквано развитие.

Запознайте се с предлаганите от нас възможности:

ПРОМЕНИ ЗА ОТЧИТАНЕ НА ПРОДАЖБИ ОТ АВТОМАТИ: наличие на фискално устройство, вградено в автомат на самообслужване!

About "НАССР Консултинг" ЕООД - София - "Знанието е съкровище, което следва навсякъде този, който го притежава."

Консултант в областта на храните, туризма и околната среда - с познания, образование и опит, инж-технолог Христина Стамболова-магистър по специалност "Технология на животинските и хранителни продукти,консервирането и общественото хранене" (1991 г.) и магистър по туризъм (2006 г.), придобити в УХТ (бивш ВИХВП)-гр. Пловдив, с дълъг опит (25 г.) в областта на околната среда, с участия в редица обучения и опит по екология, туризъм, храни и хранене, обществени поръчки, приватизация, концесии, мениджмънт на сгради и др.
Публикувано на Грешки на мениджмънта, РЕГИСТРАЦИЯ. Запазване в отметки на връзката.

17 Responses to Регистрация на автомати, машини и др. съоръжения за съхранение на храни

  1. Божидар каза:

    Здравейте, благодаря ви предварително за отговора!
    Когато съм отворил фирма , минал съм и през бабх , но местата , на които са поставени кафе автоматите са частни обекти, трябва ли да отида до общината за подаване на регистрация търговска дейност, фирмата е ЕООД .

    Благодаря още веднъж!

    Харесвам

  2. Валери каза:

    Здравейте!Искам да попитам за вендинг автомат за храни и сладки изделия Град Стара Загора примерно пред блока ми?Какви документи и трябва ли да имам фирма?Благодаря

    Харесвам

  3. Христо каза:


    https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsЗдравейте, интересува ме, когато в работещ обект – Кафе аперитив със съответните разрешителни и системи подпечатани от БАБХ се поставят такива вендинг машини с цел облекчаване работата на персонала, та трябва ли да се регистрират отделно !?
    Благодаря предварително!

    Харесвам

  4. kalio kalev каза:

    iskam da popitam dali moga da sloja kafe avtomat v dvora si za6toto jiveq na glavna ulica

    Харесвам

  5. съхранение стволови каза:

    Всичко което е свързано с употребата най вече храни за мен трябва да бъде прегледано обстойно и да има всички нужни документи, които позволяват на даден човек да търгува и да продава независимо по кой начин храни на хората.Тези автомати са удобни и бързи, но има случаи в които не ти пуска нищо, а парите са ти вече там, или пък момента, че е по трудно да видиш срока на годност и трябва да имаш доверието, че всичко е на ред.Харесва ми лупичката, нека има повече проверки така е.

    Харесвам

  6. Гергана Стаматова каза:

    Горе долу колко излиза цената на документацията за 1 вендинг машина за продажбата на кафе?Искам да знам ориентировачно за да си направя сметка да ли да се захващам?Благодаря предварително.

    Харесвам

  7. Иванка каза:

    Количките за продажба на пуканки и захарен памук подлежат ли на регистрация също?

    Харесвам

  8. Калина Панова каза:

    Здравейте, радвам се че намерих тази прекрасна фирмена страница. Не мога да повярвам, Благодаря Ви!
    Искам да попитам за всеки автомат ли има отделна регистрация или всички заедни се регистрират с една документация?

    Харесвам

  9. stefibrava каза:

    какви са изискванията за регистрация на вендинг автомати

    Харесвам

    • Здравейте, благодаря за въпроса Ви.

      Регистрацията на обекти за продажба на храни се извършва в Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ), съгласно чл. 12 от Закона за храните, по местонахождение на обекта.

      Във Вашият случай за регистрация на автомати за храни и напитки е необходимо:
      1. да се изготви Система за самоконтрол – Добри практики за обслужване на автоматите и търговия със съответните видове храни, включваща част: Безопасност на храните – работни процедури на основание изискванията на нормативната уредба – описание на дейността и обекта, осъществяваните процедури, уточняване на отговорности, подготовка на заповеди, работни инструкции, технологична схема, работни форми за попълване, обучение;
      2. да се извърши обучение на персонала за прилагане на изискванията и задълженията, съгласно системата за самоконтрол.
      3. персоналът, ангажиран с дейността да притежава лична здравна книжка и работно облекло;
      4. на регистрация в ОДБХ подлежи и използваното МПС за транспорт на храните.

      Ако желаете да получите ценово предложение за изготвяне на документацията за дейността, моля да дадете следната информация:
      1. Местонахождение на автоматите – населено място;
      2. Вид и брой на автоматите;
      3. Вид храни, които се продават;
      4. Брой на персонала, ангажиран с дейността;
      5. Лице за контакт – име, ел. поща, телефон.

      С уважение,
      инж.технолог Христина Стамболова

      управител и консултант
      ______________________________________________
      за контакти:
      „НАССР Консултинг“ ЕООД – гр. София
      тел. 0888/53 55 47
      е-mail: haccp.consulting@hotmail.com
      е-mail: hstambolova@gmail.com
      интернет адрес: https://haccpconsulting.wordpress.com/
      ХРАНИ И ХРАНЕНЕ, ТУРИЗЪМ И ОКОЛНА СРЕДА – КОНСУЛТАНТСКИ И ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ

      Харесвам

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.