Съществуващите мениджърски теории са с положителна насоченост. Методите и техниките в тях описват начина на управление, но оставят в страни това, което би могло да се случи:
- Липсата на усъвършенстване и развитие води до липса на мотивация на персонала.
- Ръководителите на обекта не са треньори .
- Няма правилно отношение към елемента време – погрешен мениджмънт на времето.
- Посредствеността задоволява.
- Липса на творческо развитие.
- Традиционализмът спира навлизането на новости във фирмата и обекта.
- Ръководният екип е престанал да се образова.
- Качеството се възприема като задоволеност на клиента.
- Извършват се рационализации и подобрения на погрешното място.
- Липса на висококачествено обслужване в обекта.
Доверието е най-важно в отношенията между ресторантьорски мениджъри и служители – статия на Horemag.bg
Туризмът е сектор, който се основава на постоянни отношения с хората! Полезно е в туристическите обекти да има въведени минимални стандарти!
Проучвания на 10 генериращи пазара – Презентация на Ролф Фрайтаг, Изпълнителен директор на ИПК Интернешънъл – София, 14 Юли 2011 г.
Възложител: Министерство на икономиката, енергетиката и туризма
Изпълнител: Консорциум АТЦ Консултанти, ИПК Интернешънъл и Кавангард ЕООД
Обърнете се към нас,“НАССР Консултинг“ ЕООД!
Нашите квалифицирани експерти ще направят всичко възможно, Вашата фирма да се справи със съвременните предизвикателства.
Поискайте допълнителна информация или оферта!