С БЛАГОДАРНОСТ КЪМ ВСИЧКИ ПОСЕТИТЕЛИ!
Резилтати ‘2011 г. за Пространство в уеб на „НАССP Консултинг“ ЕООД – гр. София – 2011 in blogging
WordPress.com presents
Пространство в уеб на „НАССP Консултинг“ ЕООД – гр. София
2011 in blogging
Happy New Year from WordPress.com!
Crunchy numbers
ПРОВЕРКИ НА КОНТРОЛНИТЕ ОРГАНИ (1/4)
How did they find you?
The top referring sites in 2011 were:
Some visitors came searching, mostly for бабх, БАБХ и агенция по храните софия.
Where did they come from?
- Europe
- 97,2% Bulgaria
- 0,4% Germany
- 0,3% Lithuania
- 0,3% Poland
- 0,3% Greece
- North America
- 92,9% The United States
- 7,1% Canada
- Africa
- 66,7% South Africa
- 33,3% Côte d’Ivoire
- Asia
- 100,0% Singapore
Most visitors came from Bulgaria. The United States & Germany were not far behind.
Who were they?
Your most commented on post in 2011 was Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ)
These were your 5 most active commenters:
- 1 Калина Панова 4 comments
- 2 borislav 2 comments
- 3 Vasi 2 comments
- 4 Йорданка Парушева 2 comments
- 5 gergana zlatanova 2 comments
- 1 Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) 8 comments януари 2011
- 2 ВАЖНО ЗА ХОТЕЛИЕРИ – Декларация за броя на леглата в категоризираните туристически обекти и туристически данък 0 comments февруари 2011
- 3 ПОЧИСТВАНЕ И ДЕЗИНФЕКЦИЯ 0 comments ноември 2010
- 4 ПРОДАЖБА НА ТЮТЮНЕВИ ИЗДЕЛИЯ 1 comment януари 2011
- 5 ДОКУМЕНТАЦИЯ И ВОДЕНЕ НА ЗАПИСИ 0 comments февруари 2011
Здравейте,предстои ми да внеса от страна извън ЕС машини за производство на пици, както и машина за филтриране на вода,Машините за пици са два вида: първи вид – напълно автоматизиран т.е. дозира, меси, добавя всички останали продукти и клиента получава крайния продукт изпечен и опакован; втория вид само изпича и опакова крайния продукт, а заготовките се подготвят отделно.Машината за филтриране на вода пречиства /посредством много филтри/ водата от водопроводната мрежа.Машините могат да се монтират както в закрити помещения, така и на открито/подобно машините за кафе/.Какви документи са необходими за пускане в експлоатация на машините?Благодаря предварително!
ХаресвамХаресвам
Здравейте г-жо Рангелова,
Изискванията и необходимата документация за обекти за производство на храни се определят въз основа на осъществяваните дейности и видовете изделия, и те са:
1. Разрешение за ползване на помещението или мястото;
2. ТД – технологична документация, която описва процеса на производство и продажба на храни – за пица;
3. Система за самоконтрол
4. НАССР система или процедури по НАССР – според осъществяваните манипулации и вида на машината.
5. Склад за съхранение на суровини и материали.
В случай, че машината за пица ще е от втория вид, то следва да разполагате с помещение за съхранение на суровини и материали, производство на заготовки и др..
Свържете се с мен за уточняване на възникнали въпроси, за среща и консултация – ако сте в София, или ми изпратете по ел. поща данни за машината – местоположение, брой, начин на обслужване, склад за съхранение на суровини и др., както и за да Ви изготвя конкретно предложение.
ХаресвамХаресвам
Здравейте,тези дни ми предстои подписване на договор за наем на кафе бар,обекта в момента е работещ.Какви са стъпките за да започна да работя.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
ХаресвамХаресвам
Здравейте г-жо Иванова,
Благодаря Ви за направеното запитване. За да функционира обект за храни: Кафе бар, ще следва да имате:
1. разрешение за ползване, скица на обекта (копие на архитектурния и технологичен план с обзавеждането на обекта) – искайте го от собственика на помещенията – разрешението ще Ви е необходимо за категоризацията на обекта
2. регистрация в ОДБХ на обекта
– подготовка на обекта, обзавеждане и оборудване
– изготвяне на технологична документация по чл.12 от Закона за храните
а/ система за самоконтрол без или с процедури по НАССР към нея
б/ НАССР система – да ли Ви е необходима подробна система може да се прецени след като уточните какви храни точно ще произвеждате и прадлагате
4. категоризация в общината
Със счетоводител ще уточните начина на отчитане на дейността, касов апарат, назначаване, осигуровки и др.
За дейността с храните ще имате и др. задължения, свързани с подготовката на помещенията, работно облекло, обработка срещу вредители, здравни книжки и др., които ще се уточнят при изготвянето на документацията.
Независимо, че до момента обектът е работил, същият може да не отговаря на изискванията, съгласно нормативните документи – Вие ще внесете нови промени и изменения – нов персонал, обзавеждане, начин на работа, видове храни и др., с което трябва да се съобразите!
С мен може да обсъждате и да получавате решение за всеки възникнал въпрос от самото начало до функционирането на Вашият обект.
Ако имате още въпроси ми пишете, както и ако желаете и подробна оферта, като ми предоставите повече данни за обекта и дейността – скица на обекта, местоположение, видове храни (меню), степен на готовност, Вашият срок за регистрация – колко спешно са Ви необходими документите за регистрация и др.!
ХаресвамХаресвам
Благодаря Ви за отговора.Заведението ще предлага алкохол,безалкохолни,натурални сокове,коктейли,кафе ,чай без храни.Заведението се намира в гр.Варна над партерен етаж от жилищна кооперация със самостоятелен вход 116 кв.м -една зала с бар и около 50 места за клиенти обзаведено.Има малко помещение където е пригодено за приготвяне на шейкове и мелби.Ще изисквам посочените документи, ако информацията Ви е достатъчна за момента за оферта.По повод за срока на регистрация -ще ми е необходим кратък срок поради факта ,че от 10.01.2012 започва да ми тече наема за месеца.
ХаресвамХаресвам
Здравейте г-жо Иванова,
Благодаря Ви за уточняващата информация. В този случай ще Ви е необходима само система за самоконтрол с процедури по НАССР. Ще Ви изпратя на ел.поща оферта, с приложен проект на договор. В случай, че приемете предложението ми ще изпратя допълнително конкретни въпроси, необходими за изготвяне на технологичната документация, както и указания и предложения. При възлагане на онлайн поръчка ще ползвате 20 % намаление от цената на услугата. Може да разчитате на мен за всички нормативни и технологични изисквания, предстоящи процедури, изготвяне на необходимата документация за подготовката и регистрацията на обекта, както и предоставяне на решения по др. въпроси, по време на целият процес до и след въвеждане в експлоатация на обекта Ви!
ХаресвамХаресвам