ПРЕГЛЕД НА 2011 ГОДИНА


С БЛАГОДАРНОСТ КЪМ ВСИЧКИ ПОСЕТИТЕЛИ!

Резилтати ‘2011 г. за Пространство в уеб на „НАССP Консултинг“ ЕООД – гр. София – 2011 in blogging

WordPress.com presents

Пространство в уеб на „НАССP Консултинг“ ЕООД – гр. София

2011 in blogging

Happy New Year from WordPress.com!

Crunchy numbers

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 37 000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 14 sold-out performances for that many people to see it.In 2011, there were 28 new posts, growing the total archive of this blog to 43 posts. There were 18 pictures uploaded, taking up a total of 24mb. That’s about 2 pictures per month.The busiest day of the year was април 19th with 387 views. The most popular post that day was Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ).

ПРОВЕРКИ НА КОНТРОЛНИТЕ ОРГАНИ (1/4)

How did they find you?

The top referring sites in 2011 were:

Some visitors came searching, mostly for бабх, БАБХ и агенция по храните софия.

Where did they come from?

    Europe

  • 97,2% Bulgaria
  • 0,4% Germany
  • 0,3% Lithuania
  • 0,3% Poland
  • 0,3% Greece
    North America

  • 92,9% The United States
  • 7,1% Canada
    Africa

  • 66,7% South Africa
  • 33,3% Côte d’Ivoire
    Asia

  • 100,0% Singapore

Most visitors came from Bulgaria. The United States & Germany were not far behind.

Who were they?

Your most commented on post in 2011 was Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ)

These were your 5 most active commenters:

  • 1 Калина Панова 4 comments
  • 2 borislav 2 comments
  • 3 Vasi 2 comments
  • 4 Йорданка Парушева 2 comments
  • 5 gergana zlatanova 2 comments

About "НАССР Консултинг" ЕООД - София - "Знанието е съкровище, което следва навсякъде този, който го притежава."

Консултант в областта на храните, туризма и околната среда - с познания, образование и опит, инж-технолог Христина Стамболова-магистър по специалност "Технология на животинските и хранителни продукти,консервирането и общественото хранене" (1991 г.) и магистър по туризъм (2006 г.), придобити в УХТ (бивш ВИХВП)-гр. Пловдив, с дълъг опит (25 г.) в областта на околната среда, с участия в редица обучения и опит по екология, туризъм, храни и хранене, обществени поръчки, приватизация, концесии, мениджмънт на сгради и др.
Публикувано на ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ. Запазване в отметки на връзката.

6 Responses to ПРЕГЛЕД НА 2011 ГОДИНА

  1. I. Rangelova каза:

    Здравейте,предстои ми да внеса от страна извън ЕС машини за производство на пици, както и машина за филтриране на вода,Машините за пици са два вида: първи вид – напълно автоматизиран т.е. дозира, меси, добавя всички останали продукти и клиента получава крайния продукт изпечен и опакован; втория вид само изпича и опакова крайния продукт, а заготовките се подготвят отделно.Машината за филтриране на вода пречиства /посредством много филтри/ водата от водопроводната мрежа.Машините могат да се монтират както в закрити помещения, така и на открито/подобно машините за кафе/.Какви документи са необходими за пускане в експлоатация на машините?Благодаря предварително!

    Харесвам

    • Здравейте г-жо Рангелова,
      Изискванията и необходимата документация за обекти за производство на храни се определят въз основа на осъществяваните дейности и видовете изделия, и те са:
      1. Разрешение за ползване на помещението или мястото;
      2. ТД – технологична документация, която описва процеса на производство и продажба на храни – за пица;
      3. Система за самоконтрол
      4. НАССР система или процедури по НАССР – според осъществяваните манипулации и вида на машината.
      5. Склад за съхранение на суровини и материали.

      В случай, че машината за пица ще е от втория вид, то следва да разполагате с помещение за съхранение на суровини и материали, производство на заготовки и др..

      Свържете се с мен за уточняване на възникнали въпроси, за среща и консултация – ако сте в София, или ми изпратете по ел. поща данни за машината – местоположение, брой, начин на обслужване, склад за съхранение на суровини и др., както и за да Ви изготвя конкретно предложение.

      Харесвам

  2. Миглена Иванова каза:

    Здравейте,тези дни ми предстои подписване на договор за наем на кафе бар,обекта в момента е работещ.Какви са стъпките за да започна да работя.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

    Харесвам

    • Здравейте г-жо Иванова,
      Благодаря Ви за направеното запитване. За да функционира обект за храни: Кафе бар, ще следва да имате:
      1. разрешение за ползване, скица на обекта (копие на архитектурния и технологичен план с обзавеждането на обекта) – искайте го от собственика на помещенията – разрешението ще Ви е необходимо за категоризацията на обекта
      2. регистрация в ОДБХ на обекта
      – подготовка на обекта, обзавеждане и оборудване
      – изготвяне на технологична документация по чл.12 от Закона за храните
      а/ система за самоконтрол без или с процедури по НАССР към нея
      б/ НАССР система – да ли Ви е необходима подробна система може да се прецени след като уточните какви храни точно ще произвеждате и прадлагате
      4. категоризация в общината

      Със счетоводител ще уточните начина на отчитане на дейността, касов апарат, назначаване, осигуровки и др.
      За дейността с храните ще имате и др. задължения, свързани с подготовката на помещенията, работно облекло, обработка срещу вредители, здравни книжки и др., които ще се уточнят при изготвянето на документацията.

      Независимо, че до момента обектът е работил, същият може да не отговаря на изискванията, съгласно нормативните документи – Вие ще внесете нови промени и изменения – нов персонал, обзавеждане, начин на работа, видове храни и др., с което трябва да се съобразите!
      С мен може да обсъждате и да получавате решение за всеки възникнал въпрос от самото начало до функционирането на Вашият обект.
      Ако имате още въпроси ми пишете, както и ако желаете и подробна оферта, като ми предоставите повече данни за обекта и дейността – скица на обекта, местоположение, видове храни (меню), степен на готовност, Вашият срок за регистрация – колко спешно са Ви необходими документите за регистрация и др.!

      Харесвам

      • Миглена Иванова каза:

        Благодаря Ви за отговора.Заведението ще предлага алкохол,безалкохолни,натурални сокове,коктейли,кафе ,чай без храни.Заведението се намира в гр.Варна над партерен етаж от жилищна кооперация със самостоятелен вход 116 кв.м -една зала с бар и около 50 места за клиенти обзаведено.Има малко помещение където е пригодено за приготвяне на шейкове и мелби.Ще изисквам посочените документи, ако информацията Ви е достатъчна за момента за оферта.По повод за срока на регистрация -ще ми е необходим кратък срок поради факта ,че от 10.01.2012 започва да ми тече наема за месеца.

        Харесвам

        • Здравейте г-жо Иванова,
          Благодаря Ви за уточняващата информация. В този случай ще Ви е необходима само система за самоконтрол с процедури по НАССР. Ще Ви изпратя на ел.поща оферта, с приложен проект на договор. В случай, че приемете предложението ми ще изпратя допълнително конкретни въпроси, необходими за изготвяне на технологичната документация, както и указания и предложения. При възлагане на онлайн поръчка ще ползвате 20 % намаление от цената на услугата. Може да разчитате на мен за всички нормативни и технологични изисквания, предстоящи процедури, изготвяне на необходимата документация за подготовката и регистрацията на обекта, както и предоставяне на решения по др. въпроси, по време на целият процес до и след въвеждане в експлоатация на обекта Ви!

          Харесвам

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.